środa, 6 marca 2024

Zapoznajmy się :)




 

Dzień dobry, Kochani Czytelnicy!

Witam na moim blogu. Stworzyłem go z myślą o realizacji swoich ambicji i samorozwoju. Od wielu lat kreuję małe „dzieła” literackie, sporadycznie umieszczając je w sieci bądź spisując w zeszycie. Zdecydowana większość tego co kiedykolwiek napisałem nie wyszła poza grono najbliższych osób lub została opublikowana pod różnymi, anonimowymi nickami. Pomyślałem, że nadszedł w końcu czas by zrobić coś swojego i zacząć działać pod spójnym, artystycznym pseudonimem. Nazywam się Michał, dla Was zaś, będę odtąd znany jako Tester Doświadczeń. 😎

Skąd pomysł na pseudonim? Otóż, mogę stwierdzić, że w życiu przeżyłem całkiem sporo, zazwyczaj również mam wiele przemyśleń i rzeczy do powiedzenia. Będę naprawdę zadowolony mogąc się nimi dzielić. Z pomocą tego bloga, zamierzam publikować artykuły, felietony, wiersze, teksty muzyczne, haiku, rozprawki, porównania a także opisy i relacje. Będą tu komentarze, odwołania, wyznania, polecajki, recenzje, testy a może i krótkie opowiadania. Wszystko to o tematyce mocno rozbieżnej. Jedyne sprawy, których z całą pewnością nie zamierzam tu szeroko poruszać, są tymi politycznymi. W toku „szału” piśmienniczego nie mam złudzeń, że chcąc, nie chcąc mogę w jakiś sposób o ten temat zahaczyć, jednak nigdy nie będzie poruszany w pełnym spektrum. Nic bowiem tak nie elektryzuje w negatywny sposób ludzi, jak robi to polityka. 😅

Czym się zajmuję na co dzień? Aktualnie jestem pracownikiem dość małej firmy, zatrudnionym w roli magazyniera. Ze względu na to, że w czasach pełnego wsparcia rodzicielskiego zdecydowanie zaniedbałem swoją edukację na rzecz szeroko pojętych swawoli, studiuję aktualnie w trybie zdalnym i jest to jedyna forma edukacji na jaką mogę sobie pozwolić. Kształcę się w kierunku psychologii, w przyszłości myśląc o pracy z dziećmi wymagającymi specjalnego traktowania i osobami z problemem uzależnienia. Wolny czas spędzam (jak widać) na pisaniu, oglądaniu seriali, nauce, słuchaniu podcastów, śledzeniu polityki, czytaniu a także na graniu w gry komputerowe. Jak możecie zauważyć, są to dość prozaiczne i „nerdowskie” czynności. Gdzie w tym wszystkim kontakty międzyludzkie? W tym tkwi cały problem, kiedyś opowiem. Na chwilę obecną ujmijmy to w ten sposób – nie jestem dobry w długofalowym utrzymywaniu relacji. Mimo łatwości w nawiązywaniu kontaktu, cechowaniu się empatią i zrozumieniem, nie potrafię dobrze pielęgnować znajomości. Czy jestem w związku? Tak, jestem w związku. To jednak trochę inny rodzaj relacji, nie warto porównywać. 🙈

No cóż, to tyle o mnie słowami wstępu. Żywię głęboką nadzieję, że się polubimy i będę mógł czerpać informacje i inspirację z Waszego zdania. Natomiast liczę też na to, że Wy znajdziecie inspirację i przydatne informacje w moich „wypocinach”.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Nam udanej współpracy. ✌

Wasz Tester Doświadczeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nauka to potęgi klucz...

  Cześć Czytelnicy! 💕   Na pewno słyszeliście o tym, że nauka to główny motor napędowy tego świata. Człowiek rozwija się całe życie, wciąż ...